Mi se facturează canalizarea dacă sunt alimentat cu apă din puț?
Serviciul de canalizare se plăteşte de către orice persoană conectată la reţeaua de canalizare, indiferent de modul de alimentare cu apă. În cazul în care, în prezent deversați ape uzate în rețeaua publică fără a avea un contract încheiat cu Veolia România Soluții Integrate, aveți obligația de a remedia această situație în cel mai scurt timp posibil.
Care sunt serviciile incluse în tariful pentru apă potabilă și canalizare sau în tariful pentru agentul termic?
Realizarea acestor servicii presupune, așa cum este comun în toate industriile, costuri pentru exploatare, întreținere, dezvoltare, modernizare și de protecție a mediului.
Ce pot să fac dacă nu mai pot plăti factura/facturile de apă/canalizare/energie termică?
În situația în care întâmpinați dificultăți temporare în efectuarea plății integrale a facturii, Veolia România Soluții Integrate este aici pentru a vă sprijini prin intermediul unui acord de plată flexibil. Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta oricând în scris, pe website, la secțiunea contact – Solicită informații, sau la următoarele date de contact:
E-mail: [email protected]
Call center non-stop: 0800 800 367 (apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie)
Sau la sediu program de lucru:
Pentru sucursala Chitila
Strada Lalelelor nr. 41B, oraş Chitila, judeţul Ilfov.
Program: Luni - Vineri: 7:30 - 15:30
Pentru sucursala Otopeni
Strada Garofiţelor nr. 3, Otopeni, judeţul Ilfov.
Program: Luni - Vineri: 7:30 - 13:30
Pentru sucursala Popești-Leordeni
Strada Garian Alexandru nr. 6, Popeşti Leordeni, judeţul Ilfov.
Program: Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Pentru punctul de lucru din Chiajna
Strada Păcii nr. 75, Chiajna, județul Ilfov.
Program: Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Pentru punctul de lucru din Joița
Strada Calea București nr. 21, localitatea Joița, județul Giurgiu.
Program: Luni - Vineri: 8:00 - 16:00
Ce se întâmplă dacă lipsesc atunci când este programată citirea contorului?
Dacă reprezentantul Veolia România Soluții Integrate poate citi contorul, valoarea facturii va fi stabilită pe baza consumului real. În cazul în care nu este permis accesul, este lăsat Avizul de trecere citire contor și estimarea valorii facturii se face pe baza istoricului de consum. Ulterior, puteți trimite indexul pe e-mail sau prin apel telefonic, utilizând următoarele date de contact:
La adresa de e-mail [email protected] sau Apelați la numărul de Call Center disponibil non-stop 0800 800 367 (apel gratuit valabil în toate rețelele de telefonie)
Atenţie!
Pentru a putea fi luat în calcul la momentul facturării, este necesar ca indexul să fie trimis la data comunicată de Veolia România Soluții Integrate pentru citire. Acesta se transmite în perioada 22-26 ale fiecărei luni.
Online, din contul dumneavoastră de client, pe care îl puteți accesa / crea din meniul principal sau direct, pe clienti-vrsi.veolia.ro/login.
În numerar sau prin card VISA sau Mastercard la casieriile deschise în fiecare localitate, unde se asigură servicii de utilități publice conform următorului program:
Pentru sucursala din Chitila
Strada Lalelelor nr. 41B, oraș Chitila, județul Ilfov.
Program
Luni, Miercuri, Joi, Vineri: 7:30 - 15:00
Marți : 10:00 - 17:30
Pentru sucursala din Otopeni
Strada Garofițelor nr. 3, Otopeni, județul Ilfov.
Program
Luni, Marți, Joi, Vineri: 07:30 - 15:00
Miercuri: 07:30 - 18:30
Pentru sucursala din Popeşti-Leordeni
Strada Garian Alexandru nr. 6, Popeşti-Leordeni, judeţul Ilfov.
Program
Luni, Marţi, Miercuri: 08:00 - 17:00
Joi, Vineri: 08:00 - 16:00
Pentru punctul de lucru din Chiajna
Strada Păcii nr. 75, Chiajna, județul Ilfov.
Program
Luni , Marți , Joi, Vineri 8:00 -16:00
Miercuri 8:00 -18:00
Pentru punctul de lucru din Joița
Strada Calea București nr. 21, localitatea Joiţa, județul Giurgiu.
Program
De Luni până Vineri între orele 8:00 -16:00.
Cu ordin de plată la orice unitate bancară
în contul RO59BRDE450SV66485594500 BRD GSG Sucursala Mari Clienți, pe care se va menționa numărul facturii și codul de client;
La ATM-urile (bancomatele)
din rețeaua extinsă a BRD;
În unitățile BRD la ROBO BRD
cu cardul, numerar (prin citirea codului de bare) sau la ghișeu (plata cu numerar sau ordin de plată precizând obligatoriu numărul de factură și codul de client);
Prin PAYPOINT
cu numerar, cu cardul sau online cu cardul prin aplicația de plăți;
Prin Aplicația PAGO
pentru clienții care dețin un cont online;
Prin intermediul „un doi Centru de plăţi”
În numerar, prin intermediul partenerilor Mobile Distribution
sau cu cardul prin intermediul aplicaţiei de mobil disponibilă.
Modalități de plată
Facturile de utilități emise de Veolia România Soluții Integrate se pot achita astfel: